پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی


  • فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر
  • کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده
  • خلاصه کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده
  • نکات کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده
  • کتاب اصول بازاریابی کاتلر
  • خلاصه کتاب اصول بازاریابی کاتلر
  • نکات کتاب اصول بازاری

دانلود پاورپوینت با موضوع ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)،

در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

استراتژی ایجاد محصول جدید

فرآیند ایجاد محصول جدید

مرحله اول: به وجود آوردن ایده

مرحله دوم: غربال کردن ایده ها

مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن

مرحله چهارم: آزمایش مفهوم

مرحله پنجم: ایجاد محصول

مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی

رویکردهای آزمایش بازاریابی

ابزارهای آزمایشی استاندارد

بازارهای آزمایشی کنترل شده

بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده

مرحله هفتم: تجاری کردن

مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید

استراتژی های چرخه عمر محصول

توسعه محصول

معرفی

رشد

بلوغ

افول (زوال)

خلاصه ای از خصوصیات، اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول

بازاریابی بین المللی محصول و خدمت

توضیحات:

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل نهم این کتاب با عنوان “ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول” در 26 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

کلیک برای دانلود این فایل

دریافت نسخه PDF

پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژی های چرخه عمر محصول (فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)