پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ)

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی


  • مدیریت اطلاعات بازاریابی
  • کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ
  • کتاب اصول بازاریابی بهمن فروزنده
  • خلاصه کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ
  • نکات کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ
  • دانلود کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت اطلاعات بازاریابی (صل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)،

در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی

فرآیند سیستم اطلاعات بازاریابی

تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی

ایجاد اطلاعات بازاریابی

داده های داخلی

هوشمندی بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

فرآیند تحقیقات بازاریابی

تعریف مسئله و اهداف تحقیق

تهیه برنامه تحقیق

اجرای برنامه تحقیق

تفسیر کردن و گزارش یافته ها

تحلیل اطلاعات بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری

توزیع و استفاده از اطلاعات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی در شرکت های کوچک و سازمانهای غیر انتفاعی

تحقیقات بازاریابی بین المللی

توضیحات:

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل چهارم این کتاب با عنوان “مدیریت اطلاعات بازاریابی” در 25 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

کلیک برای دانلود این فایل

دریافت نسخه PDF

پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ)