پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ)

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی


  • بازاریابی
  • مدیریت رابطه سودمند با مشتری
  • کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ
  • کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ
  • کتاب اصول بازاریابی بهمن فروزنده
  • دانلود کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ
  • خلاصه کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده)،

در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

بازاریابی چیست ؟

فرآیند بازاریابی

پنج اصل اساسی بازار و مشتری

نیاز، خواسته و تقاضای مشتری

پیشنهادهای بازاریابی- محصولات، خدمات و تجربیات

ارزش و رضایت مشتری

داد و ستد و ارتباطات

بازارها

عناصر یک سیستم نوین بازاریابی

طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری

انتخاب مشتری برای خدمت گذاری

انتخاب طرح ارزش

گرایش های مدیریت بازاریابی

رویکرد تولید

رویکرد محصول

رویکرد فروش

رویکرد بازاریابی

بازاریابی اجتماعی

سه موضوع اساسی در خط مشی بازاریابی اجتماعی

آماده کردن طرح و برنامه بازاریابی یکپارچه

مدیریت ارتباط با مشتری

ایجاد وفاداری مشتری و حفظ او

رشد سهم مشتری

ایجاد دارایی مشتری

برقراری رابطه درست با مشتریان درست

روندها و نیروهایی که باعث تغییر بازاریابی و به چالش کشیدن استراتژی های بازاریابی شده اند

توضیحات:

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل اول این کتاب با عنوان “بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری” در 32 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

[...من قصد دانلود دارم...]

دریافت نسخه PDF

پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ)