پاورپوینت استراتژی های قیمت گذاری محصول، توسعه محصول جدید و چرخه عمر محصول

دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی


  • استراتژیهای قیمت گذاری
  • بازاریابی محصول
  • استراتژیهای قیمت گذاری محصول
  • توسعه محصول جدید
  • بازاریابی محصول جدید
  • چرخه عمر محصول
  • چرخه عمر محصول و بازاریابی
  • استراتژی های قیمت گذاری محصول
  • پاورپوینت استراتژی های قیمت گذاری محصول

دانلود پاورپوینت های استراتژی های قیمت گذاری محصول، توسعه محصول جدید و چرخه عمر محصول،

در قالب ppt و در 81 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

1- دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های قیمت گذاری،

در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:

اصولاً مدیر بنگاه یا هر شخص حقیقی یا حقوقی که قصد دارد کالاها یا خدماتش را در بازار عرضه کند، در پی افزایش سود است.

استفاده به جا از سیاست قیمت گذاری مناسب، یکی از روش های بیشینه کردن سود می باشد. برای قیمت گذاری کالا یا خدمات روش های مختلفی وجود دارد، برخی از مهم ترین های آن ذکر خواهد شد…

2- دانلود پاورپوینت با موضوع توسعه محصول جدید،

در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:

توجه به ابعاد مختلف خواسته ها و نیازمندیهای مشتریان اصلی ترین عامل انگیزه بخش برای ارائه محصول یا خدمت جدید نزد سازمان هاست. در این مقاله ضمن معرفی فرایند توسعه محصول جدید (New Product Development) و اهداف آن، به توصیف مهم ترین دلایل شکست پروژه های توسعه محصول جدید پرداخته شده است. هم چنین انواع الگوهای شناخته شده توسعه محصول با یکدیگر مقایسه شده اند. در بخش پایانی مقاله نیز به مجموعه فرآیندهای اصلی فرآیند توسعه محصول جدید با الگوگرفتن از چارچوب طبقه بندی فرایند (PCF)، ارائه شده از مرکز بهره وری و کیفیت امریکا (APQC)…

3- دانلود پاورپوینت با موضوع چرخه عمر محصول،

در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:

محصول همان چیزی است که بتواند نیازهای مشتریان را ارضا نماید. محصول هم فیزیکی و لمس کردنی است مانند (خودرو، ماشین چاپ، کامپیوتر) و هم ناملموس و به صورت خدمت مانند (بهداشت، بانکداری و بیمه و…) بنابراین واژه محصول یعنی آنچه که نیازی را رفع می کند…

کلیک برای دانلود این فایل

دریافت نسخه PDF

پاورپوینت استراتژی های قیمت گذاری محصول، توسعه محصول جدید و چرخه عمر محصول